حق امتیاز اختراع موبایل تبلت شو به ثبت رسید

حق امتیاز اختراع موبایل تبلت شو به ثبت رسید عصر لینك: یك تولید كننده كره ای موبایل، حق امتیاز تولید یك موبایل تاشو را ثبت كرده كه می توان از آن بعنوان تبلت هم بهره برد.



به گزارش عصر لینك به نقل از ماشابل، شركت ال جی اخیرا حق امتیاز اختراعی جدید برای یك دستگاه بی نام را ثبت كرده است. به نظر می رسد این حق امتیاز مربوط به موبایلی تاشو باشد.
اختراع جدید در جولای ۲۰۱۷ میلادی ثبت شده اما خبر آن اخیرا اعلام شده است. این درحالی است كه تولید كنندگان دیگر موبایل همچون اپل، سامسونگ وZTE همگی حق امتیاز اختراع موبایل هایی با این خصوصیت را ثبت كرده اند.
به هرحال در امتیاز ثبت شده دو تصویر وجود دارد كه در توضیح آنها آمده است: موبایلی با نمایشگر انعطاف پذیر كه از وسط تا می گردد.
یكی از تصاویر نشان داده است موبایل را می توان بعنوان یك تبلت هم بهره برد.

همچنین به نظر می رسد پشت نمایشگر این دستگاه دو لنز دوربین وجود دارد و بعد از تاشدن بخش جلوی دستگاه اطلاعاتی مانند تاریخ و ساعت را در نمایشگر جلویی نمایش داده می گردد.
یكی از خصوصیت موبایل های ال جی آن است كه به كاربر اجازه می دهد بدون لمس نمایشگر نوتیفیكیشن ها یا ساعت را در دستگاه ببیند. احیانا این خصوصیت به موبایل های تاشو این شركت هم افزوده شود.

1396/10/30
15:09:11
4849
5.0 / 5
تگهای مطلب: موبایل , وب
این پست عصر لینک را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
asrelink.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عصر لینك محفوظ است

عصر لینك

معرفی وبسایتهای خوب