رونق اپلیكیشن های دارای زبان بومی در هند عصر لینك: بازار محتوای دیجیتال در هند در حال تحولات بسیار مهمی است كه یكی از این تحولات اقبال به استفاده از اپلیكیشن هایی است كه محتوای خودرا به زبان بومی تولید و منتشر می كنند. به گزارش عصر لینك به نقل از آسین ایج، برمبنای آماری كه اخیرا توسط گوگل در مورد بازار محتوای دیجیتال هند انتشار یافت، ۹۰ درصد از كاربران جدید اینترنت در این كشور محتوای مورد نیاز خودرا به زبان های محلی هندی دریافت و تامین كرده و علاقه ای به استفاده از محتوا به دیگر زبان ها ندارند. هند هم اكنون دارای ۵۳۰ میلیون كاربر اینترنت است و از نظر مصرف محتوای دیجیتال در صدر كشورهای جهان قرار دهد. از همین رو رویكرد جدید كاربران اینترنت در این كشور در زمینه مصرف محتوا به زبان های محلی اهمیت فوق العاده ای یافته و نشانگر شكل گیری یك روند جدید در این كشور است كه می تواند به كشورهای دیگر تسری یابد. بر همین اساس نه تنها محتوای متنی در بازار محتوای دیجیتال هند به زبان های محلی تولید می شود، بلكه این روند در زمینه تولید محتوای صوتی و ویدئویی هم مشاهده می شود. در میان اپلیكیشن های مختلف در حال افزایش محبوبیت در هند، تیك تاك رتبه اول را كسب كرده است. از این اپلیكیشن برای تولید ویدئوهای كوتاه مفرح به شكل گسترده استفاده می شود. این اپلیكیشن به ده زبان متداول در هند دردسترس است و میزان بارگذاری آن از ۲۰۰ میلیون بار گذشته است. منبع: عصر لینك 1398/10/22 15:50:12 4656 5.0 / 5 تگهای مطلب: اپلیكیشن , اینترنت , تولید , دیجیتال این پست عصر لینک را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط ششمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اینترنت کوی دانشگاه تهران توسط اپراتورهای ارتباطی بررسی گردید تحقق تجربه زندگی دیجیتال در ایران مال با همکاری همراه اول شاتل موبایل رنج جدید شماره های رند خودرا به بازار عرضه کرد شکستن هک کوانتومی با کریستال های معیوب نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۳