افتتاح بزرگترین فروشگاه و نمایشگاه سامسونگ در هند

افتتاح بزرگترین فروشگاه و نمایشگاه سامسونگ در هند عصر لینك: سامسونگ بزرگترین فروشگاه و نمایشگاه خویش را در هند افتتاح و راه اندازی نمود.



به گزارش عصر لینك به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت gsmarena، بازار هند كه یكی از مهم ترین و بزرگترین بازارهای موبایل در جهان به حساب می آید، همواره از اهمیت بسزایی برای تولیدكنندگان گوشی هوشمند برخوردار می باشد به گونه ای كه خیلی از شركت های تكنولوژی در جهان تمركز ویژه ای بر روی گسترش و توسعه بازار هند گذاشته اند.

بر اساس تازه ترین گزارش های انتشار یافته، شركت كره ای سامسونگ حالا در اوپرا هاوس واقع در شهر بنگلارو، استان كارناتاكا مبادرت به افتتاح و راه اندازی بزرگترین فروشگاه و نمایشگاه محصولات فناوری نظیر گوشیهای هوشمند و پرچمدار خود در جهان كرده است.

این نمایشگاه كه به وسعت ۳۳ هزار فوت مكعب است، تمامی محصولات عرضه و معرفی شده توسط سامسونگ را به نمایش و در معرض دید عموم كاربران قرار داده است.

مكان این نمایشگاه كه اوپرا هاوس نام دارد، همانطور كه از نامش مشخص است جایگاه برگزاری نمایش و آوازهای اوپرا در هند بوده است و از دو سال پیش تابحال سامسونگ با همكاری طرف های هندی توانسته است مكان آن را مناسب برگزاری همیشگی نمایشگاه و فروشگاه اختصاصی خود كند و سپس آن را به صورت رسمی راه اندازی كند.

لازم به ذكر است كه اوپرا هاوس به صورت مداوم میزبان نمایش جدیدترین محصولات سامسونگ اعم از گوشیهای هوشمند، تبلت، تلویزیون و تمامی تجهیزات صوتی و تصویری و لوازم خانگی خواهد بود.

بسیاری از تحلیلگران فعال در حوزه بازار محصولات فناوری برآورد كرده اند كه راه اندازی و برقراری این فروشگاه بزرگ و منحصر بفرد تاثیر بسزایی بر میزان فروش و استقبال مردم هند از محصولات این غول تكنولوژی كره ای خواهد داشت.

یكی دیگر از خصوصیت های شگفت انگیز این فروشگاه، قسمتی است كه به منظور تجربه كاربران از محصولات مبتنی بر تكنولوژی های جدید واقعیت افزوده و واقعیت مجازی اختصاص یافته است. این قسمت به گونه ای طراحی شده است تا به كاربران و علاقمندان این امكان را بدهد محصولاتی نظیر عینك های واقعیت مجازی (VR) را بهره برده و در صورت تمایل آن را خریداری كنند.










1397/06/22
17:21:07
4728
5.0 / 5
تگهای مطلب: تكنولوژی , سامسونگ , فناوری , كاربر
این پست عصر لینک را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
asrelink.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عصر لینك محفوظ است

عصر لینك

معرفی وبسایتهای خوب