وزیر ارتباطات تاكید كرد

ضرورت استفاده از ابزارهای جدید و شبكه های اجتماعی برای تبلیغ ارزش ها

ضرورت استفاده از ابزارهای جدید و شبكه های اجتماعی برای تبلیغ ارزش ها عصر لینك: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: شرایط و ابزارهای رسانه و تبلیغات ارزش ها تحول یافته است و باید از شیوه های جدید و با بهره مندی مناسب از شبكه های اجتماعی استفاده نماییم.


به گزارش عصر لینك به نقل از ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی در مراسم آغاز طرح آموزش ملی سبك زندگی جهادی (عقیله) با اشاره به اینكه بدون شك یكی از زیباترین جلوه های دفاع مقدس حماسه آزادسازی خرمشهر بوده است، اظهار داشت: انقلاب ما به دفعات ثابت كرده است كه هر زمانی كه خالصانه برای رضا خدا نیت و اقدام نموده ایم، امدادهای الهی هم ما را یاری كرده است.
وی با تاكید به اهمیت ایمان در زندگی انسان، خاطرنشان كرد: این ایمان است كه می گوید حتی اگر دشمن دندان مسلح و كل دنیا هم شهری از ما را بگیرند، خدا آن را آزاد می كند و این ایمان است كه سبب می گردد اگر كسی حتی فكر تجاوز و تعدی به میهن ما را كند، شن های بیابان هم سربازان خدا خواهند بود.
آذری جهرمی با اشاره به اینكه در تاریخ 40 ساله انقلاب وحدت كلمه سبب پیروزی ما شده است، اضافه كرد: لااله الا الله یعنی باور نماییم هیچ ابرقدرتی جز خدا وجود ندارد، ایالت متحده كه هیچ، كل دنیا هم ضد ما باشند ضربه ای نمی توانند بزنند، البته كه سیاست ما تعامل با دنیا و همكاری در زمینه های گوناگون اقتصادی و سیاسی است اما ما در مسیر رسیدن به اهداف انقلاب خود پیرو هیچ دولتی نیستیم.
وی با طرح این سوال كه آیا امروزه جوانان ما ایمان و اراده ای مانند جوانان دفاع مقدس دارند، پاسخ داد: بر خلاف عده ای كه پاسخ مایوس كننده ای به این سوال می دهند، من با جدیت عرض می كنم كه بله، به نظر بنده جوانان حزب اللهی امروز ما به حول و قوه الهی بسیار با ایمان تر و انقلابی تر هستند، نباید جوان امروز را مایوس نماییم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سخنان خود در این مراسم كه با حضور جمع كثیری از بانوان مربی برگزار می شد، با تجلیل از مادران و خواهران شهدا، تصریح كرد: اعتقاد من این است كه بانوان نورانی ترین تجلی انسان كامل هستند و این بانوان هستند كه درنهایت مسیر جامعه را تعیین می كنند و تربیت كننده بزرگ زنان و مردان هستند.
وی با اشاره به اجرای طرح آموزش ملی سبك زندگی جهادی (عقیله)، تصریح كرد: خواهران من، نباید اشتباه محاسباتی در الگوهای رفتاری و اعتقادی خود داشته باشیم.
آذری جهرمی خاطرنشان كرد: این طرح عقیله فرصت مناسبی جهت تبیین و گسترش مقاهیم ناب پرارزش انقلاب اسلامی و ایثار است و باید در این راه از روش های صحیح استفاده نماییم و نمی گردد بدون اقناع مخاطب انتظار بازخورد مثبت را داشت، نمی توان با زبان تند و نگاه های غیرشایسته اسلام سراسر رحمت را ترویج دهیم.
وی با اشاره به وجود ابزارهای و شیوه های جدید در حوزه رسانه و تبلیغات، تصریح كرد: شرایط و ابزارهای رسانه و تبلیغات ارزش ها تحول یافته است و باید از شیوه های جدید و با بهره مندی مناسب از شبكه های اجتماعی استفاده نماییم.



1397/03/06
13:16:20
4655
5.0 / 5
تگهای مطلب: ابزار
این پست عصر لینک را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
asrelink.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عصر لینك محفوظ است

عصر لینك

معرفی وبسایتهای خوب