مدیر عامل شركت مخابرات مطرح كرد؛

افزایش درآمد و کاهش هزینه دو راهبرد اساسی شرکت مخابرات ایران

افزایش درآمد و کاهش هزینه دو راهبرد اساسی شرکت مخابرات ایران به گزارش عصر لینک مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تاکید به دو راهبرد اساسی افزایش در آمد و کاهش هزینه در پیشبرد اهداف شرکت اظهار داشت: این دو راهبرد باید همگام اجرا شود تا شرکت از لطمه های وارد شده نجات یابد.



به گزارش عصر لینک به نقل از شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در جلسه پایانی سال ۱۴۰۰ با حضور رییس و اعضای هیات مدیره و معاونان و مدیران ستاد و مناطق در سرار کشور بصورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به کوشش برای تامین اعتبار منابع برای گسترش زیرساخت اظهار داشت: بر این اساس طرح های توسعه ای مورد نظر وزارت ارتباطات و هیات مدیره شرکت محقق می گردد و خیلی از مشکلات شرکت مخابرات بر طرف خواهد شد.
مهندس سلطانی در ادامه با اعلان اینکه با تصویب طرح تجاری توسط هیات مدیره در سال جدید تحولات خوبی صورت می گیردو جهش مطلوبی در افزایش درآمد شرکت خواهد داشت، اظهار داشت: اگر افزایش درآمد بدون نگاه به کنترل و نظارت هزینه صورت گیرد بخش زیادی از درآمد شرکت به هدر می رود بدین سبب صرفه جویی، برنامه ریزی دقیق در مدیریت هزینه ها در مجموعه شرکت مخابرات ضروری می باشد.
وی اشاره کرد: کاهش هزینه ها بعنوان یک شاخص اصلی در عملکرد مناطق باید مد نظر قرار گیرد و مدیران مناطق با تصمیمات ستاد هماهنگ باشد و با همکاری هم بتوانیم طرح های تحولی شرکت را اجرا نماییم. و با قدر دانی از مدیرانی که در طرح تحول نیروی انسانی همکاری کردند، از تمامی مدیران مناطق خواست تا در فازهای دیگر این طرح تحول که در سال ۱۴۰۱ ادامه می یابد همکاری کنند.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران بحث استعداد یابی، استعداد سنجی و برگزاری آموزش های تخصصی مدیران برای سطوح مختلف را همچون فازهای این طرح برشمرد و اظهار داشت: شرکت باید برنامه ریزی برای تقویت نیروی انسانی داشته باشد تا در آینده شرکت گرفتار مشکل نشود.
وی همین طور طرح ساختار سازمانی نیروی انسانی چابک سازی شرکت را از دیگر فازهای طرح تحول دانست و اظهار داشت: همکاری هیات مدیره دراین زمینه برای مجموعه اجرائی بسیار مهم می باشد.
سلطانی با اشاره به طرح تحولات تجاری خوب و منسجمی که با مجموعه تجاری مناطق در سال ۱۴۰۰ پیاده سازی شد، اظهار داشت: در زمینه تجاری برنامه های دقیق صورت گرفته که انشاالله با همکاری مناطق در سال ۱۴۰۱ اجرا می شود تا شرکت به درآمد زایی بهتر برسد.
وی با اشاره به این که شرکت مخابرات ایران یک شرکت خدماتی فنی و تخصصی است و ۸۰ درصد از هزینه های شرکت نیروی انسانی است اظهار داشت: بر این اساس، طرح تحولی برای چابک سازی در دستور کار شرکت قرار دارد.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از حمایت های هیات مدیره در سال ۱۴۰۰ تشکر کرد وگفت: باتوجه به عدم شفافیت در صورت های مالی در سال قبل و بدهی های سنگین به جا مانده، روند جریان کاری در سال ۱۴۰۰ رو به رشد بوده و توسعه این شرکت علی رغم مشکلات در حد توان صورت گرفته است.
وی بااشاره به اینکه شرکت مخابرات در ۱۲ سال قبل شاهد فشار ها و تحریم های مختلف بوده است اظهار داشت: سیاستگذاری های نادرست تعیین شده در حوزه عادلانه کردن تعرفه ها و... برای این شرکت زیرساختی بزرگ فناوری ارتباطات و اطلاعات در کشور، سبب شد تا تحولات ارتباطات در کشور سیر نزولی پیدا کند و شرکت های همکار در این بازار نیز نتوانند نقش خودرا به خوبی ایفا کنند. امیدوار هستم با اجرای سیاستگذاری های دقیق، عالمانه و به دور از مسائل حاشیه ای برای شرکت مخابرات ایران خصوصاً در حوزه ابلاغ افزایش تعرفه ها، حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات در کشور توسعه یابد.
سلطانی با قدرانی از تلاش تمامی مدیران و کارکنان شرکت مخابرات ایران برای پایدار ماندن شبکه بزرگ ارتباطات در سرار کشور اظهار داشت: امیدوار هستم با حمایت های بیرونی، تحولات درونی شرکت و اجرای سیاست های عادلانه روند پویایی برای این شرکت حفظ شود و سال سرشار از سلامتی و آرامش برای تک تک کارکنان این شرکت برقرار شود.


منبع:

1400/12/27
19:25:03
0.0 / 5
418
تگهای مطلب: آموزش , خدمات , فناوری , وب
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
asrelink.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عصر لینك محفوظ است

عصر لینك

معرفی وبسایتهای خوب