در پی اقدامی جدید؛ گوگل زیر ذره بین سازمان نظارت بر رقابت انگلیس قرار گرفت سازمان نظارت بر رقابت انگلیس تصمیم دارد درباره تصمیم گوگل در خصوص متوقف کردن تبلیغات مبتنی بر ردیابی افراد تحقیقاتی انجام دهد برای اینکه ممکنست چنین اقدامی غیر رقابتی باشد. به گزارش عصر لینک به نقل از تلگراف، گوگل هفته گذشته اعلام نمود از این پس فناوری تبلیغاتی که مبتنی بر رصد افراد در وب سایت های مختلف است را پشتیبانی نخواهد کرد. این اقدام به ایجاد موجی مقابل این شرکت در صنعت تبلیغات منجر گردید. برای اینکه فناوری تبلیغاتی گوگل در میلیون ها وب سایت استفاده می شود. در همین راستا گروه MOW ( متشکل از ناشران اخبار و شرکت های تبلیغاتی) در انگلیس نامه ای به سازمان رقابت و بازارهای این کشور نوشته و از اقدام گوگل برای محدود کردن ردیابی کاربران توسط تبلیغ کنندگان انتقاد کرده اند. این سازمان نیز تصمیم دارد در این زمینه تحقیقات گسترده ای انجام دهد. البته سازمان رقابت و بازارهای انگلیس از ماه ژانویه تحقیقاتی درباره این شرکت را شروع کرد. در آن زمان گوگل اعلام نموده بود از سال آینده میلادی ردیابی افراد با کمک کوکی های طرف سوم را در مرورگر خود می بندد. گروه MOWاین اقدام را غیر رقابتی خوانده بود. حالا با گسترده تر شدن تحقیقات احتمالاً شواهد بیشتری از عملکرد ناعادلانه گوگل برای ارتقای کسب وکار خود مشاهده می شود. 1399/12/18 10:43:45 1113 0.0 / 5 تگهای مطلب: فناوری , كاربر , گوگل , وب این پست عصر لینک را می پسندید؟ (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط چین برای نخستین بار، در روز روی ماه لیزر انداخت تقسیم کار ملی در حوزه هوش مصنوعی ساماندهی مراکز داده ۵۹ پارک علم و فناوری درکشور فعالند شروع مأموریت ناسا برای مطالعه الکتروجت های شفق قطبی پایداری شبکه های ارتباطی بندرعباس بعد از انفجار بندر شهید رجایی نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۹ بعلاوه ۳