ارسال استوری در توییتر برای همه كاربران فعال شد عصر لینك: شركت توییتر محصول مشابه استوری در اسنپ چت و اینستاگرام به نام فلیتس (Fleets) را در سطح جهانی عرضه نمود كه به كاربران امكان می دهد عكسها و ویدیوهایی ارسال نمایند كه بعد از 24 ساعت ناپدید می شوند. به گزارش عصر لینک به نقل از ایسنا، قابلیت Fleets که شامل متن، عکس و ویدیو است، در بالای تایم لاین خانگی کاربران و در پروفایل ارسال کننده قرار خواهد گرفت. توییتر این محصول را در بازارهای بین المللی نظیر برزیل، کره جنوبی، ایتالیا و هند بطور آزمایشی عرضه نموده بود و از روز سه شنبه آنرا در سطح جهانی ارائه کرد. این شرکت Fleets را در مارس راه اندازی نمود تا از محبوبیت قابلیت استوری که توسط اسنپ چت ابداع شد و بعدها فیسبوک از آن در همه اپلیکیشنهایش شامل اینستاگرام کپی برداری کرد، بهره برداری کند. توییتر همین طور سرگرم توسعه یک محصول صوتی جدید به نام Spaces است که شبیه یک تماس صوتی گروهی در بین کاربرانی که به حضور در آن دعوت شده اند، عمل می کند. بگفته مدیران توییتر، این توانایی همچنان در دست طراحی است و تا اواخر امسال تست نخواهد شد. هر دو محصول مقرر است به کاربران امکان تعامل بیشتر با یکدیگر در توییتر را فراهم آورند. مدیران توییتر می گویند تحقیقات نشان داده که خیلی از کاربران برای پست کردن و تعامل با دیگران در این سرویس بیش از اندازه خجالتی هستند و این مساله سبب شده توییتر به دنبال راههای جدید برای تشویق کاربران به تعامل با یکدیگر باشد. نیکیا ریویاس، مدیر تحقیقات توییتر در این زمینه اظهار داشت: توییت کردن، ری توییت و وارد شدن در مکالمه می تواند تجربه فوق العاده ترسناکی باشد. ما نمی دانیم دیگران چگونه واکنش نشان می دهند و نمی دانیم کسی جواب خواهد داد یا خیر و نمی دانیم آیا برای کسی اهمیت خواهد داشت. قابلیت Fleets همین طور راه دیگری برای فروش تبلیغات برای توییتر فراهم می آورد. این توانایی برای رقیبان سودآور بوده است. برآورد می شود که استوریهای اینستاگرام ۱۰ درصد از کل تبلیغات فیسبوک را می سازند. فیسبوک بیش از ۲۱ میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی در سه ماهه سوم گزارش کرده است. سخنگوی توییتر تایید کرده که این شرکت در حال بررسی استفاده از محصول جدید برای تبلیغات است اما فعلا چنین کاری نمی کند. بر اساس گزارش بلومبرگ، قابلیت صوتی حوزه دیگری است که توییتر امسال به آن علاقه نشان داده است. این شرکت محصول توییتهای صوتی را در ژوئن عرضه نمود که به کاربران امکان می دهد توییت را ضبط کنند. قابلیت جدید Spaces مشابه مفهوم استارتاپ کلاب هاوس است که در سیلیکون والی توجهات را به خود جلب کرده است. اپلیکیشن کلاب هاوس برای افرادی که تمایل به تبادل ایده یا صحبت درباره موضوع خاصی دارند یک پاتوق مجازی به وجود می آورد اما به سبب کوتاهی در نظارت بر چتها، انتقادهای زیادی را برانگیخته است. منبع: asrelink.ir 1399/08/28 21:17:22 1227 5.0 / 5 تگهای مطلب: اپلیكیشن , اینستاگرام , سرویس , كاربر این پست عصر لینک را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط شاتل موبایل رنج جدید شماره های رند خودرا به بازار عرضه کرد ثبت نوع معلولیت حدود ۹۰ هزار کاربر راننده و مسافر در اسنپ شرکت ایتالیایی برای اشتراک گذاری اطلاعات با اوپن ای آی هشدار دریافت کرد ایلان ماسک محدودیت انتشار اخبار خارجی در ایکس را تایید کرد ساخت یک ربات با الهام از کرم مخملی نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۹ بعلاوه ۵