توسط رگولاتوری؛ كد دستوری ۸۰۱۰ برای پیگیری شكایت های حوزه ICT افتتاح شد عصر لینك: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی كد دستوری #8010؛ را برای پیگیری كاربران از شكایت های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه اندازی نمود. به گزارش عصر لینک به نقل از رگولاتوری، پیمان قره داغی مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری اظهار داشت: در امتداد اطلاع رسانی سریع از آخرین وضعیت شکایات کاربران در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵، کد دستوری #۸۰۱۰* افتتاح شد. وی اظهار داشت: از این پس کاربران می توانند برای پیگیری شکایات سامانه ۱۹۵ کد دستوری #۸۰۱۰* را شماره گیری کرده و با انتخاب گزینه ۲ و وارد کردن کد پیگیری که از سامانه ۱۹۵ دریافت کرده اند، در چارچوب پیامک از آخرین وضعیت شکایت خود باخبر شوند. مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری با اشاره به اینکه سامانه ۱۹۵ با هدف پاسخگویی به شکایات، افزایش سطح رضایتمندی مشترکان و رفع مشکلات آنان در حوزه ICT به راه افتاده است، اشاره کرد: برای دسترسی آسان تر کاربران، روشهای مختلفی برای ثبت و پیگیری شکایات در نظر گرفته ایم که بر طبق آن کاربران می توانند با مراجعه به سایت https: //۱۹۵.cra.ir و یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵ شکایت خود در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را ثبت کنند. قره داغی درباره لزوم راه اندازی کد دستوری برای پیگیری شکایات اظهار داشت: از آنجائیکه ممکن بود برخی کاربران برای پیگیری شکایت خود به اینترنت دسترسی نداشته و یا امکان تماس با شماره ۱۹۵ را نداشته باشند، کد دستوری#۸۰۱۰* با هدف سهولت دسترسی برای این دسته از کاربران به راه افتاده است. بگفته وی، این روش بسیار آسان تر از سایر روش های پیگیری شکایت بوده و جهت استفاده از آن نیازی به اینترنت و شارژ تلفن همراه نیست. منبع: asrelink.ir 1399/04/12 13:55:28 2430 5.0 / 5 تگهای مطلب: اینترنت , حقوق , فناوری , كاربر این پست عصر لینک را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط فراخوان شرکت در نشست بین المللی دانشمندان جوان بریکس هیات نظارت متا به عدم حذف عبارت حامی فلسطین رای داد بازی کامپیوتری و اینترنت اشیا رشته دانشگاهی شد فراخوانی برای ترسیم تصویری محتمل از آینده ایران در افق 1424 حضور ۴۰ شرکت دانش بنیان در رویداد هم آفرینی پام تک نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۱ بعلاوه ۳